პროექტი: ქუჩა,
რომელზეც ვცხოვრობ
პრობლემა:
დავდივართ ჩვენი ქალაქის ქუჩებში და არც კი ვიცით, როგორ დაერქვათ ქუჩებს სახელები, თუმცა
თითოეული ქუჩის სახელწოდების მიღმა საინტერესო ისტორია იმალება. რთულია მთელი
ქალაქის ქუჩების ისტორიის შესწავლა და გადავწყვიტეთ თემატურად დაგველაგებინა ის ქუჩები , რომელებზეც ვცხოვრობთ.
აქტუალურობა:
თითოეული ადამიანი მოვალეა იცოდეს თავისი ქვეყნისა
და თავისი ქალაქის ისტორია,რომელიც , ნაწილობრივ, ქუჩების დასახელებებში აისახება
ხოლმე.
მიზანი:
დავალაგოთ
ქუჩების სახელწოდებები თემატურად .შევისწავლოთ
სახელწოდებები და წარმოშობის
ისტორია იმ ქუჩებისა , რომლებზედაც
ვცხოვრობთ.
მეთოდები:
1. ანკეტირება.
2.საინფორმაციო მასალების შესწავლა.
3. სავარაუდო რუკების შედგენა.
4. ვირტუალური გასეირნება ქალაქში.
5.შესასწავლი ობიექტების დათვალიერება (ქალაქში
გასვლა)
6.ფოტოსურათების გადაღება ფოტოგამოფენისთვის.
7.
თემატური პრეზენტაციების მომზადება.
ამოცანები:
ამოცანები:
1.კლასის მოსწავლეთა ანკეტირებით შევაგროვოთ
გარკვეული ინფორმაცია.
2.მოვიძიოთ და შევისწავლოთ აღნიშნული თემატიკის
მასალები.
3.გადავიღოთ
შერჩეული ქუჩების ღირსშესანიშნაობები.
4.გავაკეთოთ პრეზენტაცია და მოვუყვეთ თანატოლებს იმ
ქუჩების ისტორია, რომელზედაც ვცხოვრობთ,ან გავცვალოთ ინფორმაციები.
5..შევქმნათ ბლოგი და მოძიებეული მასალები
ავტვირთოთ ბლოგზე
პროექტზე მუშაობის გეგმა
საკითხები
|
პასუხისმგებელი
|
მუშაობის ფორმა
|
მოსწავლეთა მონაცემების ანკეტირება
|
.მ. წყონია და მე-8 კლასის მოსწავლეები
|
ანკეტირება
|
მონაცემების დახარისხება
|
მ. ჭყონია და მე-8 კლასის მოსწავლეები
|
ანკეტირება
|
თემატური
ჯგუფების შექმნა
|
მ. ჭყონია და მე8 კლასის მოსწავლეები
|
პრაქტიკული
|
თემატური გზამკვლევის შედგენა. პროექტის
ფარგლებში შესასწავლი ქუჩების სქემა.
|
კონსულტანტი ლეილა მურადაშვილი
|
პრაქტიკული
|
ინფორმაციების მოძიება- წარდგენა( ინფორმაციის
სახეებზე მუშაობა)
|
კონსულტანტები მ. ჭყონია, მ. ბაუჟაძე
|
ინტერნეტრესურსებისა და შესაბამისი ლიტერატურის დამუშავება.
პრეზენტაციების მომზადება.
|
ქუჩების ღირსშესანიშნაობების გადაღება
|
კონსულტანტები მ. კახიძე, მ.ჭყონია
|
პრაქტიკული. ფოტოგამოფენის ორგანიზება
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий